Από την 1η Ιουλίου το Ψηφιακό Πελατολόγιο γίνεται υποχρεωτικό!

Τι είναι το Ψηφιακό Πελατολόγιο;

Το Ψηφιακό Πελατολόγιο είναι μια νέα, υποχρεωτική διαδικασία που εισάγει η ΑΑΔΕ, με στόχο την καταγραφή των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο πριν την παροχή υπηρεσιών. Τίθεται σε εφαρμογή από την 1η Ιουλίου 2025 και υπόχρεοι είναι όσοι δραστηριοποιούνται στους κλάδους:
  • Συνεργείων επισκευής και συντήρησης οχημάτων
  • Φανοποιείων
  • Τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων και οργάνων σε οχήματα
  • Χώρων στάθμευσης
  • Πλυντηρίων
  • Επιχειρήσεων ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών (δίτροχων, τρίτροχων, τετράτροχων), μοτοποδηλάτων, επιβατικών οχημάτων που προορίζονται για επαγγελματική ή προσωπική χρήση, επαγγελματικών οχημάτων, γεωργικών και λοιπών αυτοκινούμενων μηχανημάτων
Η διαδικασία προβλέπει την καταχώρηση βασικών στοιχείων της συναλλαγής (π.χ. αριθμός κυκλοφορίας, ώρα εισόδου, είδος υπηρεσίας) πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε εργασία. Μετά την καταγραφή, εκδίδεται αυτόματα ένας μοναδικός αριθμός εγγραφής, ο οποίος συνδέεται με το παραστατικό και αποστέλλεται στη βάση δεδομένων της ΑΑΔΕ μέσω της πλατφόρμας myDATA.

Πώς λειτουργεί στην πράξη;

Η διαδικασία καταχώρησης στο Ψηφιακό Πελατολόγιο είναι απλή και πλήρως ψηφιοποιημένη
Εισαγωγή στοιχείων πριν την παροχή υπηρεσίας
Ο χρήστης (επιχείρηση) εισάγει βασικές πληροφορίες του οχήματος και της προγραμματισμένης υπηρεσίας:
  • Αριθμός κυκλοφορίας
  • Ώρα εισόδου
  • Τύπος/είδος υπηρεσίας
  • Αυτόματη δημιουργία μοναδικού αριθμού εγγραφής
    Το σύστημα παράγει έναν μοναδικό αναγνωριστικό αριθμό, ο οποίος «συνοδεύει» την υπηρεσία μέχρι την ολοκλήρωσή της.
  • Παροχή υπηρεσίας
    Αφού δημιουργηθεί η εγγραφή, η εργασία μπορεί πλέον να ξεκινήσει.
  • Έκδοση παραστατικού & σύνδεση με εγγραφή
    Με την ολοκλήρωση της υπηρεσίας, εκδίδεται το σχετικό παραστατικό (τιμολόγιο, απόδειξη κ.λπ.), το οποίο συνδέεται αυτόματα με τον μοναδικό αριθμό εγγραφής.
  • Αποστολή στο myDATA
    Το παραστατικό αποστέλλεται αυτόματα στο myDATA, χωρίς να απαιτείται καμία επιπλέον ενέργεια από την επιχείρηση.

Διαχείριση ειδικών περιπτώσεων:

  • Σε περίπτωση ακύρωσης: δημιουργείται νέα εγγραφή με σχετική σύνδεση.
  • Σε περίπτωση μεταφοράς οχήματος: η αρχική εγγραφή κλείνει και δημιουργείται νέα.
  • Σε προσωρινή αποχώρηση με επιστροφή: δεν απαιτείται νέα εγγραφή.

Πλήρως εναρμονισμένες οι λύσεις του Ομίλου EPSILON NET

Ο Όμιλος EPSILON NET έχει ήδη προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες προσαρμογές και σας προσφέρει έτοιμες προς χρήση λύσεις, πλήρως συμβατές με τις νέες απαιτήσεις του Ψηφιακού Πελατολογίου:
  • PYLON, GALAXY, PYLON FLEX, EPSILON SMART
  • Ειδική έκδοση Epsilon Smart INVOICE για επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες με υποχρέωση για Ηλεκτρονική Τιμολόγηση B2B , Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής και Ψηφιακό Πελατολόγιο για παράλληλη χρήση με ταμειακή μηχανή.
  • Υποστήριξη όλων των απαιτούμενων κλάδων (συνεργεία, πλυντήρια, ενοικιάσεις κ.ά.)
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με POS και Β2G τιμολόγησης προς το Δημόσιο
  • Cloud υποδομές, εύκολη μετάβαση από παλιές εφαρμογές
Επικοινωνήστε μαζί μας και διασφαλίστε ότι η επιχείρησή σας θα είναι έτοιμη έγκαιρα, με τις πιο αξιόπιστες και σύγχρονες λύσεις της αγοράς.

Με ενδιαφέρει

An unhandled error has occurred. Reload 🗙