Οι συχνές ερωτήσεις καλύπτουν ερωτήματα που αφορούν την εφαρμογή Epsilon Smart. Σε περίπτωση που δεν βρείτε το ερώτημα ή την απάντηση που επιθυμείτε κάντε κλικ στο κουμπί "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ" για να εξυπηρετηθείτε.
Με την ηλεκτρονική τιμολόγηση η δουλειά σας γίνεται πιο γρήγορα και με χαμηλότερο λειτουργικό κόστος, ενώ αξιοποιείτε τις δυνατότητες των σύγχρονων ψηφιακών μέσων με τα πιο σύγχρονα Β2B εργαλεία. Επίσης, υιοθετείτε μια eco friendly λογική αφήνοντας ένα πράσινο αποτύπωμα για το περιβάλλον.
Η Σύνοψη των Παραστατικών εσόδων/ εξόδων των επιχειρήσεων, η καταχώριση σε Λογιστικές Εγγραφές Τακτοποίησης, η επισήμανση καταχωρισμένων συναλλαγών & η τυποποίηση Δεδομένων Παραστατικών.
Η χρήση του προγράμματος τιμολόγησης είναι εύκολη ενώ κάνετε τη δουλειά σας πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Τα δεδομένα βρίσκονται στη online βάση δεδομένων Microsoft Azure και είναι ασφαλή με την εγγύηση που προσφέρει η Microsoft.
Υπάρχει η δυνατότητα διαβίβασης (αυτόματης ή χειροκίνητης) στην πλατφόρμα myDATA.
Υπάρχει αμφίδρομη σύνδεση με το λογιστικό γραφείο. Το λογιστικό πρόγραμμα μπορεί στείλει τους συναλλασσόμενους της εταιρείας στην εφαρμογή Smart και το Smart μπορεί να ενημερώσει το λογιστικό πρόγραμμα online με τις κινήσεις που καταχωρούνται.
Με το υποσύστημα banking connector, υπάρχει δυνατότητα άμεσης πληροφόρησης για το υπόλοιπο, τις κινήσεις των συνδεδεμένων τραπεζικών τους λογαριασμών αλλά και καταχώρησης εμβασμάτων από λογαριασμό σε λογαριασμό μέσω SEPA , όσον αφορά τις τράπεζες: Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Alpha, Piraeus.
Ναι. Μπορείτε να συνδέεστε από παντού εφόσον υπάρχει ίντερνετ.
Υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης ή έκδοσης πιστωτικού κατόπιν συνεννόησης με το λογιστή σας.
Ναι. Υπάρχει έτοιμη φόρμα παραστατικού Invoice
Όχι. Υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης απεριόριστων υποκαταστημάτων (προσθέτοντας το module υποκαταστήματα)
Όχι. Το ξένο νόμισμα καλύπτεται από άλλες εμπορικές εφαρμογές της Epsilonnet. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα.
Περιλαμβάνει τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα υποστήριξης του Epsilon Smart (καθημερινά 9:00-19:0 και Σάββατο 9:00-14:00) για θέματα και απορίες χρηστικότητας της εφαρμογής.
Η επιλογή συνδρομής διαφοροποιείται αναλόγως τα παραστατικά που εκδίδετε και τη δραστηριότητά σας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε ανατρέξετε στην ενότητα Συνδρομές και εξειδικευμένοι κλάδοι.
Όχι το έτος προστίθεται στη λήξη του δοκιμαστικού μήνα.
Όχι. Μετά την πάροδο 3 μηνών θα δεδομένα σας διαγράφονται, λόγω δέσμευσης χώρου στο cloud και GDPR.